luni, 2 septembrie 2013

My family!

                                         Saluuut, oameni familiarizati cu...familia! :)

Voi scrie azi....Stai, stai, nu, adica EU voi scrie, nu VOI veti scrie, dar eu si scriu EU si voi pentru ca EU VOI scrie, adica in sensul de doar eu, nu cu sensul de EU, VOI...doar eu voi scrie...ma rog, si voi, daca va faceti un blog :)).....ORICUUUM, MOMENTAN DOAR EU SCRIU...Deci, o sa scriu azi o poezie despre familia mea, adica voi descrie pe fiecare...Fara alte prezentari, incep sa scriu poeziaaa!!!



                                      The cool family, mai ales ME! :)

           Buna! Va voi prezenta
           Pe rand familia mea:

           Eric, hamsterul din cusca
           E grasut cat o galusca!
           Blana gri, codita mica,
           Mai ca-ti vine sa-i porti pica! :)
           Barak, Rottweilerul prietenos
           Care roade cate-un os
           Nu de om, ci de curcan,
           Dar tot nu face niciun ban! :)
           Spot, cainele lup neobosit
           Care cu toti catelusii e chit,
           Sare-n sus imediat ce te vede
           Sau te "pupa" pe sosete!
           Coco, o papagalita activa,
           Care ar cam vrea nuca din coliva
           Ba se pupa, ba se cearta
           Cu Paco, amicul ei cam "gura sparta"...
           Cu animalutele am terminat
           Si acum ele comod s-au asezat.


           Tati, cel mai tare cetatean
           Tati, cel care se mira
           Cand pe strada nu gaseste nici un ban.
           Mami, cea mai buna mama de pe pamant,
           Care, ca mine, nu s-ar satura de glume nicicand!
           Nuni, bunica mea dragastoasa
           Care-mi mai spune:
           -Jos coatele de pe masa!
           Bibu, unchiul meu cel cool
           Care, de unde pleaca
           Acel loc se transforma in nul! :)
           Buni, cealalta bunica
           Care e foarte dragutica
           Ma rasfata, ma iubeste
           Si...nu ma obliga sa mananc peste...
           Taie, bunicul meu amuzant
           Care ma sperie cu stranutul lui de...ELEFANT...
           Iar la sfarsit, ma pun si pe mine,
           Adica pe Maya,
           Care se pricepe la scris foarte bine!


           Ei, dragi prieteni, poezia s-a terminat
           Asa ca, daca vreti acum
           Puteti sa va duceti in pat! :)



Sper ca v-a placut poezia! Mai ales celor din familie, adica celor cu...dedicatie...Ok, pe data viitoare! :*

3 comentarii:

  1. Mie mi-a placut foarte mult. M-am amuzat de fiecare descriere in parte si m-am bucurat ca fetita mea este atat de talentata si cel mai cool copil din lume. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt un caconibal. eu am scris asta, nu Maya-cea-cool. care eu? mitica, caconibalul... neaga acest aspect.NOT.NOT.dublu-not. rezulta ca afirmatia lui mitica e valida. NOT. 1-0 Pt. Mayastoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte talentata si isteata, Maya! Sa citesti cat poti de mult si sa scrii mereu ce-ti trece prin cap :) Meow.

    RăspundețiȘtergere

Casuta pentru gandurile voastre