luni, 30 septembrie 2013

Poezia animalelor

                                                 Bunaaaa, prietenii mei umani! :)

3.486 De scuze ca nu am mai postat de ceva vreme. Dar m-am intors cu alte postari haioase! Deci, azi voi scrie o poveste-poezie...o povezie! :) O povezie despre...CASATORIA ANIMALELOR!!! PAM PAM PAAAAAAM!!!! :D Sa nu va ganditi ca scriu despre marimea copitei pentru inelul de casatorie(v-am zis ca e casatoria ANIMALELOR) sau slujba de la nunta, chiar daca voi vorbi si de ele...(glumeam, dar cred ca v-ati prins, Einsteinilor!)E, acum, gata cu vorba, hai cu muncaaa!!!!




                                                Casatoria vacii!

 

Odata, era unu'
Care facea ca un super-erou.
Dar nu era altul
Decat un mare bou.
Nu un bou cu masina pe strada,
Ci de-alalaltu', ala din ograda.
Avea ochelari de soare,
Da-i tinea doar pe spinare.
Toti parintii vacilor il iubeau
Ca pe-un...de aur ou,
Dar toate vacile le spuneau:
-Cum sa ma marit c-un bou?!?
-Uite-asa, draga mea,
Cum m-am casatorit si eu cu mama ta!
Vaca-ncepe sa-n-teleaga:
,,Nu mi-e drag, dar ii sunt draga!"
Asa ca se duce repede la bou
Si ii da un bilet scris cu stilou:
,,Boule, sa nu ma mai placi,
Ca de nu, te fac eu sa taci!
Iti dau una in spinare,
De-ti sparg ochelarii de soare!"
Boul se uita mirat
(Ca nu prea vedea...
Avea pe-un ochi un petic de pirat...)
Dar dadu din cap ca a-nteles
Si clipea din gene foarte des!
Vaca, o victorie credea ca a luat
Si fugi apoi la ai sai,
Dar nu le spuse nimic din ce s-a intamplat!.
De atunci, boul cel "smecher"
La nicio vaca nu s-a mai dat,
Dar, aproape de el, era o vacuta tocilara din sat.
Il iubea nespus de tare
Si nu-i pasa ca la scoala a luat o singura nota mare.
Si merse la el, fara nicio chestie...atragatoare:
Avea doar o rochie cu petice murdare.
Pantofi Second Hand...mici cu vreo 4 numere
Si se vedea ca nu mai putea sa-i indure.
Si sa nu mai vorbesc de broccoli din dinti
Care, daca ma-ntelegeti, e un dar de la parinti...
Deci, a batut la usa
Putin cam brutal,
Iar boul ii deschide
Band un pahar cu Santal.
Vaca nu stie ce sa-i spuna,
Dar boul o ia de mana!
Nu trec nici 3 luni bune,
Si boul vacii ii si spune:
-Vaco, pentru ca sunt asa smecher,
Cool si de dorit,
Asa ca vaco, cu tine vreau sa ma marit!
Vaca nu a refuzat
Si pe loc s-au maritat!
Si veneau cu totii
Si eu eram pe drum!
Dar tocmai cand am ajuns
Am zis: ,,Vai!
Nu m-am dat cu parfum!"
Nu ca imi pasa prea mult
Chiar deloc, va spun!
Dar cand am vazut ca toate vacile erau date cu parfum,
Am fugit repede acasa
Si m-am dat cu parfumul de pe masa.
Dar pana m-am intors acolo,
Toti s-au dus chiar dincolo:
La biserica s-au dus
Si nu au plecat pan' la apus!
Si, disperata (nici chiar asa),
Alerg dupa ei, vazand pe drum multi gandacei.
Cand am ajuns acolo...CE SA VEZI???
Preotul...facea un solo... :/ :)))))
Cu chitara electrica...DAR TOCMAI IN BISERICA?!?
Oricum, cand totul s-a terminat,
Am ajuns acasa
Si m-am bagat DIRECT in pat!
Dragii mei, poezia mea s-a terminat.



Ei, sper ca v-a placut aceasta poezie, dar tata si bunica zic ca e o fabula! O fabula-poezie...o fabulezie! :))) Ok, am cam terminat pe-aici, deci, pe data viitoare!!! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Casuta pentru gandurile voastre